Betaling mislykket
   

Hvis betalingen for din ordre afvises eller mislykkes, så prøv at kontrollere om din bankinformation er korrekt. Hvis al information er i orden, så prøv igen med den samme betalingsmetode (der er ingen risiko for, at der betales dobbelt i vores sikre system).

Hvis problemet stadig opstår, så kan du prøve de følgende muligheder:

  •          Prøv at logge ud fra din Brekz-konto, og log herefter ind igen.
  •          Skift til en anden internetbrowser på din computer: Google Chrome, Mozilla Firefox eller Internet Explorer.
  •          Prøv et andet apparat: computer, tablet eller mobiltelefon.
  •          Prøv en anden betalingsmetode: Visa Dankort & Visa, Mastercard eller bankoverførsel.
  •          Hvis ingen af disse muligheder lykkes, så kontakt din bank.
  •          Hvis betalingen udsættes længere end et par minutter, så vil din ordre automatisk blive annulleret.

Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse på e-mail, så er ordren ikke gået igennem. Eller der er udfyldt en forkert e-mailadresse.


Hold mig opdateret

Du vil modtage én e-mail, når dette produkt er kommet på lager igen.

E-mail
Ugyldig e-mail adress Ugyldig e-mail adress Du ér allerede tilmeldt beskedservice via e-mail, om dette produkt. Noget gik galt
Din e-mailadresse vil ikke blive brugt til andre formål.